Saturday, December 11, 2010

Penat or Puas???

Dah dekat 2 hari aku asyek berjalan kesana kemari. Penatnya masih terasa sehingga sekarang. Semalam bru je g low yatt. Teman pakcik aku beli laptop baru tok anak dia. Nasib baik la semalam kurang sikit orang mse nk g low yatt tu. Klaw x mmg ramai. Mybe smlam Jumaat kot coz that la kurang orang. HEHEHE. Klau nk g KL kne la g waktu org x ramai sngt. Agpon aku xsuke orang ramai2 ni. Sesak sngt.

Aku still engat ag satu kejadian nie. Ia berlaku semasa aku naik komuter untuk balik ke rumah. Mse tu komuter tu mmg penuh. Dh mcm ikan sardin daa. Aku pon seperti biasa la kne berdiri bru gentlemen sikit. HAHAHA.(poyo plak). Ok2 back to the story. Dalam kesempitan yang aku lalui didalam komuter tu. Tetiba aku terdengar stu bunyi "tuttttttttttttttt". Bunyi kentut. HAHAHA. Tapi yang peliknya gerabak tu sume buat bodo macam xde pape yang berlaku. Muke aku jd merah coz tahan gelak. Then tetibe ramai pandang aku coz engt aku yg kentut. Adoi ai serba salah aku jd nyer. Dh xtaw nk wat pe. Jd aku terus alihkan pandangan aku ke luar. HAHAHA. Malu tol aku. Moral kat sni jangan nak gelakan orang lain nnt kne pada diri sendiri.

Bayangkan kalau kereta api kat MALAYSIA mcm ni. Confom Malaysia xdpat jd name sebagai negara maju.
Malam sebelum aku g low yatt, aku dan sekeluarga bawak pakcik aku g Putrajaya. Maklum la pakcik aku belom pernah ag menjejakkan kaki ke Putrajaya, agpon ni la peluang keluarga aku nak balas budi coz dulu mase family aku datang terengganu macam2 tempat pakcik aku bawak yang ada kat Terengganu tu. Lepas jalan2 kat Putrajaya tu. Kitorg g rumah pakcik aku kat salak tinggi. Dah lame pakcik aku tu x jmpe sepupu dia jd kitorg singgah la kat situ. Engatkan sekejap jer. Tengok2 sampai kol 12 malam bru rse nak balik. Biasalah kalau orang tua2 berborak. 

Hurm itu jer la yang dapat dikongsikan sekarang ni. X larat nk cite ag. Penat la. HEHEHE.





No comments:

Post a Comment