Sunday, October 10, 2010

BrotherHood

Hurm sepanjang aku tinggal kat uitm ni dh mcm2 pengalaman aku dpt walaupun hanya bru 1 setengah tahun tinggal diuitm yang diselubungi oleh hutan dan berhampiran jirat cina. Kehidupan kat cni xsma mcm tnggal kat Port Dickson. Ops lupe plak sni arn Segamat mesti la x sme mcm PD. Kat cni aku telah berkenalan dgn kawan2 yang berasal dari negeri yang berasingan. Tp aku hanya rapat dgn beberapa orang jer x salah aku hanya 6 orang jer lah. Senang cite kitorg ni dh mcm adik beradik coz kitorg dri part 1 hingga part 3 alwys together. Perkenalan kitorng ni brmula kat blik KP(Ketua Program) mse kitorg tgh trcri2 kelas untuk msk kerna kitorg sume ni scond intake.
LEPAS HABIS KELAS
Hah aku nk introduce kan kwan2, pertama sekali adalah mubil itu only dye nye nickname. Nme tol dye amierul. Dye ni muke ketat abis kalu jln mana2 msti owg engt dye ni seorng yang pemarah. dye ni luar jernmpk ketat tp ble ngan kwn2 boleh bergurau senda.Tp ble dh kwn dgn dye ok jer dye ni. Scond mega, nme tol dye syahfizal.Dye ni org kate plik ckit coz ad la org kate bkn aku kate org kate la kan muke dye menunjukan dye xd perasaan but dye ni mat rempit. hahaha lawak plak ble dngr. Third nie sesah name dye. Itu only nickname, name tol dye mosadeq. Hah dye ni bleh la dikatekan giler2 ckit dan nmpk macho.hehehe. Sorang ag ni syafiq name nickname dye dupa. Dye ni ms part 1 otai cket coz ms part 1 dye dh boleh nk lwan senior wing aku.hahaha. Siap kne diharamkan msk wing aku coz always lepak blik aku ngan mubil.Seterusnya makis name tol asyraf. Dye ni sorang yang digelar MAT REMPIT. Coz perangai dye mmg mcm mat rempit klau tgk cite adnan sempit kat wayang 2 aku boleh andaikan yang makis ni adalah adnan sempit coz perangai dh lebih kurang jer."rupe jer ganas tp dalam hati ada taman".hehehe. Walaupun dye mcm tu tp dye seorg yang rjin dn menjga personaliti. Dan akhir sekali adalah alan xd nme nicknme coz dye ni dri kolej lain tp lepak ngan kitorg. Dye ni seseorng yg disukai coz g jer klaz mane2 confom msti ad nya lecturer yg akn ingat name dye.Jd ari2 la dye kne tnye ngan lecture.hahaha
PART 1


WITH MISS SHIDA
Aku rs dh byk aku brcerita ni.Rs2 dh bleh stop dh ni.Tp aku happy ble berkawan dgn dorg coz dorg nie masih boleh menerima aku seadanya.


No comments:

Post a Comment