Saturday, October 23, 2010

Tension

Hari2 yang aku nntkan akan tibe jua, dimana aku akan mengambil final untuk semesta 3 di segamat. Pada semesta ini aku telah banyk hadapi rintangan dan dugaan. Sehingga sekarang aku masih dapat merasai dugaan yang menimpa diri ku. Aku hanya mampu terima ape saje perkara yang berlaku dalam hidup ku ini kerana lebih baik menerima dari menolak. Hahahaha entah pape ayat aku ni. 
Nie tgh wat Qmt la ni.....
Halangan yang cukup besar sekali dan masih lagi menghantui aku sehingga sekarang adalah QMT. Aku belom pernah lgi berjumpe lecture yang berperangai seperti lecture QMT aku ni. Dia ni jenis tegas tpi still nk wat joke dengan bdk2 klas. Hurm and mood dia mudah untuk berubah2, mungkin dia ni mengandung kot.coz aku pernah dengar nenek aku ckap yang orang mengandung ni emosi dia lain ckit. Maybe aku boleh faham dengan situasi dia sekarang ni. Tp yang memang xbley aku lupekan dia bg 1000 soalan QMT untuk disiapkan dalam ms 2 mggu. Masa 2 aku dh pening kepale nk wat sume tu dh la kne wat time raye. Adoi ai bile fikir raye jer terbang plak 1000 soalan Qmt yang harus aku siapkan kat kepale otak aku ni. Walaupun begitu, aku x wat pown. hehehe jahat tol aku . Nasib baik la dia xmarah and amik taw pasal soalan 1000 tu lega hati aku. Kesain plak aku kat kawan2 aku yang dah abes wat 1000 soalan 2. Ape2 pown kerna puan ni lah aku mula beerubah untuk wat homework klaw x maybe aku x mcm ni skarang.
Semesta ni apa yang aku rancang semua nya xmenjadi, contohnya aku nk siapkan terms paper  for bel awal2  lagi tp x menjadi coz kene demam yang teruk.Nasib baik la partner aku aidy yang tolong siapkan kalau x apa lah jd ngan carry mark aku. Pastu mock interview, benda ni patutnya dah settle awl2 lagi tp di sebabkan my lecture ad kursus sana sini tepaksalah di tangguhkan sampai hari terakhir kelas dah lah esok 2 nk test macro, memang kekurangan masa lah untuk study tok test 2.
Semua ni antara keluhan hati ku yang penat bersabar. Kerna setiap manusia itu mempunyai tahap kesabaran yang berbeza. Walaupun diriku ini nampak gembira diluaran tetapi dihati tuhan sje yang tahu. Hurm itu sje yang dapat aku kongsikan.
After mock meeting

1 comment: