Monday, November 8, 2010

lega or runsing????

Sekarang hati yang gelisah dah mula tenang seperti air dilautan yang kebiru biruan. Walaupun still tinggal lagi satu paper. Hope paper yang akhir ni aku mampu buat yang terbaik. Bisnes communication!!! hehehe.... Dh lebih 3 minggu aku berhempas pulas untuk menghadapi final exam ni. Biar pun dimuka ku ni nampak tenang tp aku still memikirkan satu perkara lagi. RUMAH SEWA !!!hahaha...Coz maybe semesta depan aku akan dicampak keluar dari kolej. Ops jangan pikir aku ada wat salah k masa kat kolej. Aku dicampak coz kemungkinan untuk dapat kolej tipis kerna kemasukan pelajar2 baru. Hari ahad yag lepas aku baru jer pegi cari rumah n dapat lajmpe sebuah rumah yang boleh dikatekan agak besar, 2 tingkat. Aku mybe duduk rumah tu hanya 5 orang jer. rumah tu ad 4 bilik tido,3 bilik air and corner lot(x mcm corner lot sngt la) dengan  harga sewa rumah Rm 400.
ok la tu jer nk cite.

No comments:

Post a Comment