Monday, November 22, 2010

Plan Oh Plan

Sekarang ni cuti sem ku telah pon bermula. Tapi aku still xd plan nk wat. Xkan la aku nk dduk terperap kat rumah ni. Tp cuti sem ni xd la lame sngt. Jd klau nk wat plan pon mcm mlas jer. Klau nk keje pon mcm nk xnk jer. hahaha. Aku btol2 buntu skang ni. Tp aku still ad rancang 2 plan ni. Xtaw la jd ke x ape yg diplan ni. Aku ni slalu jer wat plan tp sume x jd. Lebih kurang hangat2 tahi ayam la.

First, mybe wat mse terdekat ni nk g MAHA. huhuhu. Sejak aku sekolah ag aku dh g dh MAHA ni. Syok gak mse g situ. Mcm2 bende2 baru aku dapat tahu. Walaupun org anggap bende ni mcm perkara biase jer tp bg aku anggap ia still sesuatu yg amat menarik. Aku dapat taw pasal MAHA ni dari ayah aku. Ayah la yg ajak aku n family g sne amek pape maklumat tuk digunakan semasa di alam persekolahan. hahaha. mmg sukar aku lupakan.
Insyallah aku akan pergi MAHA pada awl bln disember ni.

Second plan is go to Cameroon Highlands. Tp ni plan Pakcik aku. aku n sekeluarga on jer. hahaha. Ni pon aku was2 gak sme ad bende ni berjalan secara yg dirancang or x. hahahaha. 

Sekarang nie perancangan dah ad juz wait 4 time jer.
 


2 comments: