Friday, November 12, 2010

Perpisahan Menyakitkan

Sesungguhnya setiap permulaan akan berakhir dengan perpisahan, ayat ni merupakan ayat yg pling famous sekali untuk dimskkan kedalam karangan, semasa ku di form 5. Aku seperti terasa baru semalam aku tiba di UITM ni.Perasaan bercampur baur sumenya ada dalam diriku masa ni. Coz hari ini merupakan hari terakhir aku tinggal didalam Kolej SEMPANA RIAU. Dan mulai semesta depan aku mula tinggal dirumah sewa. Aku memang xdpat gambarkan bagaimana nanti keadaan aku dirumah baru ku nanti.


INI JUNIOR AKU
Kenapa disepanjang perpisahan hati ku ini mula merasa hiba.?? Kenapa?? Walaupun aku merasai semesta ini amat teruk tetapi didalam semesta ini aku telah banyak berjumpa dan berkenalan dengan kawan2 baru dri kelas BMD3B2 dan BMD3B5. Thank banyak2 kat korang kerana korang still dpat menerima aku dan rakan2 ku seadanya. Walaupun group aku dilebal sebagai budak nakal kami tetap relax dan menganggap yang itu adalah cara pujian korg untuk kami.


Kemungkinan aku akan merindui semula SEMPANA RIAU. Dimana disini bermulanya titik pembesaran ku sebagai seorang mahasiswa. Banyak kenangan pahit dan manis telah aku lalui sepanjang setahun setengah sini. Disini jua aku mendapat nickname aku. Walaupun aku senior, cara terbaik untuk melayan junior adalah menjadi rakan kepadanya, bukan pembuli kepadanya. Aku mengharapkan jalan yang aku pilih ini adalah jalan yang betul. Supaya aku tidak menyesal dikemudian hari.
Pada waktu ni juga berlaku proses 'CLEARANCE' dimana ketika ni pelajar akan mula mengemas bilik dorg yg x pernah sapu tu untuk dibersihkan. Memang penuh la tong sampah yang ada kat wing aku ni.
HUrm sampai sni jer nk di kongsikan.

INILAH KEADAAN SELEPAS CLEARANCE


GELAGAT PELAJAR YANG BALIK KE RUMAH
MY LAST PAPER
AKU AMAT MERINDUI MASA DAHULU KU

No comments:

Post a Comment